A hazai futárpiac dinamikus bővülése a kis szolgáltatóknak is kellő fejlődési lehetőséget biztosít, ráadásul folyamatos az új belépők megjelenése a piacon.
Folyamatosan bővül a magyarországi futárszolgáltatás piaca, főként az e-kereskedelem fejlődésére alapozva. Bíró Koppány Ajtony, a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének (MLSZKSZ) főtitkára elmondta, a szakmai szervezethez beérkezett adatok alapján a futárcégek árbevételi átlaga 36 százalékkal növekedett 2020-ban, ami összhangban van az e-kereskedelmi piac 45 százalék körüli növekedésével.
A magyar piacon jelen van több nagy nemzetközi futárszolgálati szolgáltató, úgymint a GLS, a DPD, a Trans-O-Flex, a Raben Trans, a nagy logisztikai integrátorok - a DHL, a UPS, a TNT - is aktivak az e-kereskedelmi területen. Jelentős szolgáltató még a Magyar Posta, illetve a Sprinter, és főleg Budapesten számos helyi kis futárszolgálat is működik.
Folyamatosan bővül a magyarországi futárszolgáltatás piaca, főként az e-kereskedelem fejlődésére alapozva Fotó: freepik.com
A hazai futárpiac dinamikus bővülése a kis szolgáltatóknak is kellő fejlődési lehetőséget biztosít; folyamatos az új belépők megjelenése a piacon, miközben volt néhány korábbi szereplő, aki elhagyta a piacot. A következő években a növekedés a járvány megszűntével lassul, de továbbra is, éves szinten, 7 százalék körül marad.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!