Közzétette új mild hibrid hajtásláncainak részleteit a Škoda. Az e-Tec motorok az Octavia fedélzetén debütálnak.
Akár 50 newtonméternyi többletnyomatékot, illetve akár 0,4 literrel kedvezőbb átlagfogyasztást ígér a Škoda új, 48 voltos mild hibrid technológiája (ami persze teljes egészében megegyezik a Volkswagennél már alkalmazott rendszerrel.)
Az 1,0 literes háromhengeres, és a 1,5 literes, négyhengeres benzinmotorokhoz elérhető rendszer aprócska, 0,6 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátora elfér az első utasülés alatt, és kizárólag a regeneratív fékrendszer (tehát még a motor sem) tölti.
A kisebbik motor 110 lóerős, 200 Nm nyomatékú, a nagyobbik 150 lóerőt és 250 Nm-t tud. Mild hibrid konfigurációban hétfokozatú DSG váltót kapnak.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!