A tulajdonos a motorolaj cseréjének halogatásával jelentősen kockáztatja a teljesítmény csökkenését, az üzemanyag-fogyasztás növekedését és a motor meghibásodását.
A legtöbb autógyártó az olajcsere-intervallumot egy évben vagy 15 ezer futott kilométerben adja meg. Ez a periódus rövidülhet, függően a kenőolaj minőségétől, a városi használattól és még a vezetési stílustól is. Ezt a legtöbb autós tudja és az ajánlást be is tartja, mégis, vannak olyan esetek, amikor a meglepett autószerelők megosztják az extrém elhanyagoltságot.
Egy Seat Leon 1.8 TSI története akkor került napvilágra, amikor a tulajdonos a hibára figyelmeztető olajnyomás jelző lámpa miatt ment be egy szlovákiai szervizbe - írta az autoszektor.hu. A szerelő döbbenten tapasztalta, hogy a legutóbbi olajcsere óta a spanyol ferdehátú mintegy 60 000 mérföldet, vagyis több, mint 96000 kilométert tett meg.
Hogy tetszett a cikk? Mondd el a véleményedet egy kattintással.
TetszettNem tetszettTámogasd a 10perc.hu hírportált!
Célunk fontos témákról írni, hitelesen, objektíven, csak a lényegre fókuszálva. Küldetésünk, hogy független, és elfogulatlan tájékoztatást biztosítsunk.
RÉSZLETEK!