Az eredeti menetrend szerint a járatnak reggel 9:10-kor kellett volna indulnia, azonban az utasok jelentései szerint a beszállítás után hosszú órákon át a repülőtér aszfaltján álltak. Az utasok számára nem biztosítottak megfelelő tájékoztatást a késés okairól - írja az Utazómajom.
„Embertelen” – fogalmazott egyik utas, amikor beszámolt az utazás körülményeiről. A beszállás után egy órával kapcsolták be a légkondicionálót, miután többen rosszullétre panaszkodtak.
„2 órával a beszállás után mindössze egy pohár vizet kaptak. Ételt pénzért lehetett venni, de már nagyon kevés maradt abból is” – mondta az utas.
A várakozás alatt egyszer már megpróbálták kitolni a gépet, azonban a reményekkel ellentétben nem történt meg a felszállás. A fedélzeten a személyzet nem beszélte sem a spanyol, sem a magyar nyelvet, ami tovább nehezítette a kommunikációt az utasokkal.
A járatot egyébként nem a Wizz Air saját gépe, hanem egy Avion Express-től lízingelt, festés nélküli Airbus A320-as üzemeltette. A Wizz Air gépeinek jelentős része hajtóműproblémák miatt nem használható, így a légitársaság a nyári szezonban más forrásokból bérel repülőgépeket.
A járat 4 óra 40 perces késéssel végül felszállt.