A Boga célja, hogy high-end streetwear divatcikkeket hozzon létre, amelyek nem csupán trendkövetők, de mélyen gyökereznek a magyar identitásban - írja a Refresher. Dzsúdló kreatív igazgatóként a matyó hímzés motívumaiból merített ihletet, és a kollekció darabjait magyar varrónők készítették Borsod-Abaúj-Zemplén megyében.
A Boga nem tömegtermék: a limitált darabszámú ruhadarabok a minőségre és a kreatív ötletekre fókuszálnak. A márka célja, hogy kultúrát teremtsen, és közösséget építsen a magyar streetwear rajongói körében.
Dzsúdló tudatában van annak, hogy a Boga úttörőnek számít a magyar piacon, de eltökélt szándéka, hogy kompromisszumok nélkül építsen fel egy sikeres streetwear márkát. A kollekcióban elérhető árkategóriájú darabok is, hogy minél szélesebb közönséghez eljuthasson a Boga üzenete.